ASKO – Tisková konference

Tisková konference a otevřený showroom ve skandinávském stylu

Produkčně zajistit tiskovou konferenci spojenou se slavnostním otevřením nového obchodního prostoru. To je jen část zadání, které jsme dostali od společnosti Asko. Je totiž potřeba vědět, že výrobce a prodejce exkluzivních elektrospotřebičů pro domácnost vyznává nenápadnou eleganci. Funkční a minimalistický design. A vysokou kvalitu zpracování. Přesně tak měl event pro pozvané novináře, obchodní partnery a architekty vyznít.

Důležitost akce pro našeho klienta (i pro nás) podtrhoval fakt, že šlo o první showroom, který Asko na českém trhu otevíral. Tisková konference tak zároveň oznamovala faktický vstup výběrové značky spotřebičů na český trh. A musela na pozvané hosty zapůsobit. Tomu odpovídalo organizační a technické zajištění eventu, včetně projekce a ozvučení. Ale také osoba moderátora. Akcí všechny zvané s profesionalitou sobě vlastní provedla Jana Niklová, redaktorka veřejnoprávní televize.

Event se skandinávskou emocí

Event v našem podání je vždy o emocích. Můžete o kvalitě, designu a skandinávském přístupu k životu mluvit, jak dlouho chcete. Ale teprve když ho můžete reálně okusit, víte, o čem je řeč. A když říkáme okusit, tak to myslíme doslova. Na tiskovku totiž navázala cooking show Marka Fichtnera, špičkového českého šéfkuchaře, s ochutnávkou netradičního skandinávského menu.

Co zažil návštěvník eventu?

A jak to celé dopadlo? Skvěle. „Vybraní novináři, zvaní hosté a partneři si odnesli řadu nových informací. Zblízka si prohlédli naši produktovou nabídku pro nejnáročnější. Ale především zažili Skandinávii. Akce se vydařila i díky přístupu agentury Amden, která se svého úkolu zhostila velmi dobře,“ říká Lucie Nebeská, Brand Managerka společnost Gorenje a Hisense company.

Náš klient: společnost Asko

Asko je více než 70 let synonymem exkluzivních produktů – spotřebičů pro vaření a péči o prádlo – přinášející do domácností náročných zákazníků luxus i špičkové technologie a funkce odzkoušené šéfkuchaři a profesionálními provozy. Značka Asko znamená také nadčasový design v duchu skandinávských hodnot: spolehlivost, péče o rodinu a zdraví a ohleduplnosti k přírodě a lidem.

Líbí se Vám, jaké eventy jsme pro naše klienty připravili?

Poslat poptávku