Braun Indoor Roadshow 2019

Sestřih a nový přístroj od Brauna. To si lidé odnášeli z naší roadshow

Mít na veletrhu co nejlepší stánek, který přiláká návštěvníky, v ideálním případě je doslova vcucne, a nakonec vyplivne buď přímo s výrobkem, nebo aspoň s myšlenkou „tohle by stálo za zkoušku“. Takhle jsme uvažovali, když jsme pro společnost Orbico vymýšleli koncept stánku na veletrh Datart Life v Brně. Náš dlouholetý partner je výhradním distributorem výrobků značky Braun u nás. A my jsme zase výhradním dodavatelem hodně neotřelých eventových řešení.

To brněnské jsme založili na našem přívěsu, který většinou využíváme na letních eventech a roadshow. Po pár úpravách a patřičném brandingu jsme mohli otvírat a odprezentovat na něm podstatnou část produktového portfolia od Brauna – holicí strojky, zastřihovače pro muže a epilátory pro ženy.

Lazebník brněnský: Přijď si pro novou čupřinu

Jenže jen přívěs, jakkoliv originálně pojatý, vyzdobený a nasvícený, nemůže stačit. Musíte k tomu přidat taky důvod proč do showroomu vstoupit. Tím naším motivem byli především barbeři s královskými dovednostmi. Po celé tři veletržní dny nabízeli návštěvníkům své holičské umění, které navíc neustále snímala kamera a live jej promítala na obrazovky vně stánku. Třikrát denně pak stánek servíroval specialitu v podobě Barbershow, tedy naživo komentovaného stříhání a holení, pochopitelně s využitím náčiní od světoznámého výrobce strojků.

„Byla to naše třetí indoor prezentace v řadě, ale až v Brně jsme mohli díky většímu prostoru plně využít potenciál prezentačního přívěsu od našeho partnera Softmailu. Brněnská tečka za bratislavskou a jihlavskou předehrou se ohromně povedla,“ svěřil se Jakub Rakovič, projektový specialista Amdenu, a dodal, že na konci každého dne se konalo slosování o holicí strojky a epilátory. Úspěšnou akci doplnila instagramová soutěž.

Líbí se Vám, jaké eventy jsme pro naše klienty připravili?

Poslat poptávku