Roadshow Bissell 2018

Bissell: Špičkové vysavače hrály prim

Nákupní centra v Praze, Brně a Olomouci zažila nájezd silných strojů. Přivezl je tam náš eventový tým v rámci roadshow značky Bissel a přilákal zákazníky, aby si je sami na místě vyzkoušeli.

Již pátá generace hospodyněk po celém světě používá špičkové vysavače americké rodinné firmy Bissel, která zaslouženě kraluje světovému trhu. V minulých dnech a týdnech si je mohli vyzkoušet také stovky návštěvníků, kteří v minulých dnech a týdnech navštívili v několika nákupních centrech v Česku roadshow této značky. „Máme radost, že nám značka Bissell umožnila posunout úroveň roadshow na „vyšší level“. Ať už jde o unikátní koncept stánku nebo o pečlivý výběr lokalit, kde jsme zasáhli co největší cílovou skupinu,“ přibližuje projektový manažer agentury Amden Adam Štegl.

A co jsme vlastně dělali? Pro firmu Orbico, našeho dlouhodobého klienta, jsme sestavili celkový koncept roadshow a našli ta nejvhodnější místa pro prezentaci. Z naší hlavy také vzešel vychytaný, ze všech stran přístupný stánek, který již z dálky poutal pozornost kolemjdoucích. Řada z nich si proto přístroje vzala doslova do svých rukou a vyzkoušela je. Roadshow proběhla mezi 6. říjnem a 18. listopadem ve čtyřech obchodních centrech v Praze, brněnském Avionu a olomoucké Šantovce.

„Celá akce probíhala na jedničku. Instalace stánku byla bezchybná, vždy jsme již přišli k hotovému a doladili jsme si podle sebe jen kosmetické detaily. V průběhu roadshow jsme neustále přicházeli na možná vylepšení, vždy se zapracovalo a agentura Amden nám vyšla obratem vstříc. Těšíme se na další společné projekty.“ zhodnotila Lucie Parmová, Trade Marketing Specialist ve společnosti Orbico.

Líbí se Vám, jaké eventy jsme pro naše klienty připravili?

Poslat poptávku