Wienerberger Forum 2020

Wienerberger opět na šňůře

Víte, co spojuje letopočty 2014, 2016, 2018 a 2020? Jsou to roky, ve kterých jsme dostali příležitost produkčně i logisticky zajistit konání Wienerberger fóra. Seriál konferencí pro projektanty, architekty a stavitele se i letos vydal na měsíční okružní jízdu po českých a moravských městech. A eventová „výjezdovka“ Amdenu u toho nemohla chybět.

Co znamená zajistit konferenci? Jsou to týdny a měsíce intenzivních příprav, upřesňování termínů a dolaďování technických a programových detailů tak, aby akce odpovídala představám klienta. „Vždy nejprve vybereme vhodné lokality pro konání konference. Postaráme se o ubytování a registraci účastníků nebo catering,“ říká Klára Synčáková, event managerka Amdenu.

Ke standardním službám pro akci podobného významu a rozsahu patří také příprava propagačních a informačních materiálů, audiovizuální pokrytí a celé technické řešení eventu. Pod kontrolou mají naši specialisté také celý průběh akce, hlídají harmonogram a řeší případné problémy. Ale těch při našich zkušenostech už moc nevzniká…

Novinky ze stavebnictví si během ledna a začátku února přišlo vyslechnout na dva tisíce profesionálů z nejrůznějších stavebních oborů. Tématem letošního Wienerberger fóra byly legislativní změny ve stavebnictví, nové produkty, statika bytových domů či digitalizace.

Důvěra zavazuje. I čas na detaily

Jaké to je, pracovat pro jednoho klienta tolik let? „Upřímně? Je to jednodušší, nemusíme si na sebe zvykat, víme, co od sebe můžeme očekávat. Klient nám víc věří a my se o to víc snažíme jeho důvěru nezklamat,“ zamýšlí se Klára Synčáková. Výhodou jsou také osvědčená místa, dodavatelé i zaběhané postupy. „Zbývá nám tak víc času na vychytávání detailů. Dá se říct, že delší spolupráce znamená vyšší kvalitu,“ doplňuje Klára.

Líbí se Vám, jaké eventy jsme pro naše klienty připravili?

Poslat poptávku